CX WORK

פילאטיס- פילאטיס היא מערכת תרגילים ותנועות שלא דומה לשום שיטה אחרת, מחנכת, מעצבת מחדש, מייצבת ומאזנת את הגוף, השיטה משלבת חוזק שרירים עם גמישות, קואורדינציה וכושר גופני. שיטת הפילאטיס משחררת מפרקים דחוסים ומגבירה את זרימת הדם והחמצן בגוף. השילוב של זרימת דם מוגברת יחד עם גוף חזק יותר, טווח תנועה גדול יותר ואיזון שרירי, יוצר גוף בריא המתנועע ביעילות ובחיוניות. פילאטיס מחזק, מגמיש ומשחרר את הגוף מהרגלי יציבה לקויים. הוא עוזר להחלים מכאבי גב, צוואר ובעיות מפרקים שונות, מקל ומשחרר מלחצים, מתח ועייפות.

עיצוב וחיטוב הגוף

בטן ירך ישבן – שיעור מובנה בעצימות גבוהה המבוסס על אומנויות לחימה וכושר גופני ומשלב תנועות קרטה, אגרוף, ,טאיקוונדו ,קונג פו, קיקבוקיסנג , מואי טאי וטאי צ'י. משפר יציבה ,סיבולת לב ריאה של אומנויות הלחימה, מגביר כח וסיבולת ,מעצב ומחטב ,מחזק צפיפות עצם , קואורדינציה וזריזות. כמו בכל שיעורי לס-מילס, שיעור חדש יוצא בכל שלושה חודשים עם מוסיקה וכוריאוגרפיה חדשות.

עיצוב ישבן – עבודה על שרירי הישבן והירך לחיטוב ועיצוב מושלם

BODY COMBAT – שיעור מובנה בעצימות גבוהה המבוסס על אומנויות לחימה וכושר גופני ומשלב תנועות קרטה, אגרוף, ,טאיקוונדו ,קונג פו, קיקבוקיסנג , מואי טאי וטאי צ'י. משפר יציבה ,סיבולת לב ריאה של אומנויות הלחימה, מגביר כח וסיבולת ,מעצב ומחטב ,מחזק צפיפות עצם , קואורדינציה וזריזות. כמו בכל שיעורי לס-מילס, שיעור חדש יוצא בכל שלושה חודשים עם מוסיקה וכוריאוגרפיה חדשות.

TRX – אימון דינמי ומאתגר על כלל שרירי הגוף בדגש על שרירי ליבה עם המון עבודת כוח

היטבוקס – שיעור קיקבוקסינג משולב עם אינטרוולים עצימים לשריפת קלוריות מהנה ומאתגרת

שיפור טווחי תנועה ומתיחות – בשיעור זה נבצע מתיחות ארוכות נבחן ונאתר איזורים בעייתיים ונלמד עבודה נכונה כדי לשמור עצמנו מפציעות

ספינינג- אימון ספינינג הוא אימון אירובי קבוצתי קצבי ומהנה וגם שיטה מצוינת לשרוף קלוריות, לעצב את הגוף ולהקל על לחצים. האימון מבוצע על אופניים נייחים תוך שימוש ברמות מתח שונות. האופניים עוקבות אחר התקדמות המתרגל והתוצאות מוצגות על צג, כך שניתן לקבל את המוטיבציה להמשיך ולהשיג את יעדי הכושר. כל מתאמן מתאים את רמת המתח והעוצמה באופניים על פי יכולותיו הפיסיות האישיות, ובפיקוח המדריך. ניתן לבצע סוגי תרגילים שונים, ולבנות מערכי אימון מתאימים.

קנגו ג'אמפ-  אימון הקנגו ג'אמפ הוא שיעור אירובי של שעה, אותו מקיימים עם נעלי הקנגו ג'אמפ , אימון מהנה קצבי ומקפיץ. היתרון הגדול באימון מהסוג הזה, הוא התאמתו לכל סוגי האוכלוסייה בכל גיל, משקל וגובה. אפילו לאלה הסובלים מבעיות ברכיים ופריצות דיסק האימון הזה מתאים ואף מומלץ – זאת משום שצורת הקשת בה בנויה סוליית נעל הקנגו, מסייעת בפיזור העומס ובלימת הזעזוע בפגיעה בקרקע. אימוני הקנגו ג'אמפ מפחיתים לא פחות מ-80% מהעומסים המופעלים על עמוד השדרה, הברכיים וכלל הפרקים בגוף. בנוסף, מסייעים בירידה במשקל בשל שריפת הקלוריות הרבה במהלך האימון.

BODY PUMP – אימון סטודיו קבוצתי מבית לס מילס בליווי מוזיקה קצבית עכשווית, הנמשך כ-60 דקות.

מדובר באימון התנגדות עם משקולות במשקל קל בינוני המשלב סיבולת שריר וכח אירובי עם כל התרגילים הקלאסיים של חדר הכושר.

הכלי המרכזי בשיעור הוא מוט באורך 1.2 מטר, שאליו מחוברות פלטות במשקלים שונים. 

לכל שיר המושמע באימון, כחמש דקות אורכו, מותאמים מגוון תרגילים העובדים על קבוצת שרירים אחת (חזה/ יד קדמית/ גב/ יד אחורית/ רגליים/ כתפיים/ ישבן). המעבר בין השירים נמשך כדקה, ובמהלכו מתאימים את כובד המשקולות על פי היכולת האישית של המתאמן.

• כמה קלוריות שורפים? כ 700 קלוריות בשיעור.

• למי מתאים? נשים וגברים בכל גיל.

 סדנת בטן – אימון ספציפי לכל שרירי הבטן

PWOER CORE

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים